Åsiktsinlägg, vänner

Alltså har gått med denna tanken hela dan.. just det, vänner. Även om du är snygg, "ful" (alla är fina på sitt sätt, såklart!) , opopulär, populär, tjock, smal, osv osv.. alla förtjänar en vän. Nån som alltid står vid ens sida. Nån som man kan vara sig själv med, bjuda på sig själv. Nån som man känner sig viktig och trygg med. Du ska aldrig  känna dig som "plan b". En riktig vän är riktig vara. 
Sen finns det "såna" som bara vill vara med en, till ex om man är populär. Bryr personen ens om dig då , eller om statusen? Eller såna som tror att dom kommer få mer uppmärksamhet och byter gäng.. men hamnar fel på vägen. Vissa glömmer bort sin personlighet i jakten på att söka uppmärksamheten. vilket leder till att dom förlorar vänner på vägen. vänner som sett dig för den du är, och inte för den du vill framstå att vara.
Man kan tappa vänner, man kan glida isär, träffa nya vänner. Men jag väljer mina vänner med omsorj. Tro mig, jag vet när jag stöter på en skitvän och när jag har riktiga vänner. Jag älskar mina vänner! Jag har inte längre  nåra skitvänner. Kasta ut dom ur mitt liv. Mår så bra nu! 
Kom ihåg, dåligt umgänge mår man dåligt av. 
 
En fråga till er. Hur beskriver ni en BRA vän?
Komentera!
 

älskade vänner
 
hahaha-... bjuder rejält nu då.. vissa bilder är vääääldigt gamla ;-)
 
 
näst sista bilden.. den biffarmen ;)
 

Postat av: den du älskar mest av allt ;*

Cecilia Emma Emanuelsson VARFÖR just dom bilderna som jag är med på? MORR... :*

2012-12-03 - 17:01:48
Blogg/hemsida: http://photobyemmak.blogg.se
Postat av: Natalie

Lavju <3

2012-12-05 - 16:33:15

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: