Nattinlägg

Kom precis hem från Cajsa. Skitgo kväll med mycket snack och flams, haha, älskar er <3 .  Jag ligger i min varma gosiga säng. Äntligen, efter en lång kall dag. -10 grader! Sjukt. 
Lugnat mig nu och slutat denna stressiga dag. Nu kan man pusta ut och man vet att hästen har det bra i sina gosiga varma täcken, familjen sover gott och en go sovmorgon väntar på en. 
Imorgon är en lugn dag, sovmorgon , men ändå gå upp i en rimlig tid så att man hinner med allt i god tid. Hasse ska skrittas ut i en timma , så att han får sträcka på benen rejält efter dagens träningspass. Sen väntar en biokväll med en kompis i götet. 
Sen blir det städning och lite plugg och lägga sig tidigt!
 
även om detta var ett lite sent inlägg.. så är det ju fortfarande något ;-)
 
see you tomorrow
 
 
haha jag dör åt mitt "bebishår" på denna bilden.....
 

Postat av: alva

fin! :)

2012-12-02 - 09:28:29

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: