Top 5 tips på tjejparfymer

Älskar ju bara parfymer så tänkte att jag kunde tipsa dom bästa!
 
5a: Beyoncé Heat 
Hur go är inte den på en skala då? Superfräsh efter en härligt dusch! Det finns två varianter. Har den!
 
4a: Juicy Couture - Viva la Juicy
Så tjejigt <3
 
 
3a: Justin Bieber - Someday
Hallelujah obeskrivlig ;) Köpte min i New York
 
 
2a: Victorias Secret - Body splash!
 
Herregus va goa, finns då många också! Jag har fem stycken! :) (dålig bild)
 
 
 
1a!! : Lancome- al vie est belle 
Guds under verkligen.. Den luktar obeskrivligt gott! Bäst hittills alltså! Ganska så ny fortfarande, men ska nog ( måste!!!!) köpa den i korea.. Helt serriöst! ( Pappa om du läser detta: hehe du vet att jag kommer få A+++ resten av högstadiet om jag får parfymen ;););)
 

Postat av: Karin

Åh va bra smak! :)

2012-12-16 - 19:06:38
Postat av: Julia

Victorias secret O.o

2012-12-16 - 19:07:17

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: