Sanningar a lá Cicci

♥ Jag har blivit såå mycket bättre i skolan! Stolt över mig själv!
♥ Gillar egentligen att läsa (böcker).. Men eftersom man nästan aldrig har tid så läsaer jag nästan aldrig längre.
♥ Jag är inte kär längre.. Eller jaa, försöker intala mig själv det, hehe.
♥ Älskar att shoppa! Skulle verkligen ( om jag hade tid) lagt ner mer tid på det!
♥ Längtar så att jag dör till sommaren och sommarlovet! Tagga!
♥ Saknar pappa enormt mycket nu.. 
♥ Ska försöka komma igång med tränignen igen! Blev ett litet avbrott pågrund av 9012940 prov i skolan..
♥ My God.. Hatar attentionwhores så himla mycket alltså haha! Usch..
♥ Jag har ett marsvin som heter Geisha och en kanin som heter Hammie.
♥ Jag har också två katter som heter Kurre och Bosse.. Åh dom hatar mig haha!
♥ Det är den bara 21 dagar kvar tills jag åker upp till sthlm till Biebers koncert! Omfg!
♥ Det är 25 dagar kvar tills jag ska på Göteborgs Horseshow!
♥ Jag har gått på tre skolor. ( I hela mitt liv)
♥ Älskar att nyrakade ben! Bästa som finns haha.
♥ Älskar min kompisar! 
 
 


Postat av: Anonym

hahah, han har ju ställt in alla konserter ! :'D hahahahaha

Svar: Om du inte visste det så var det aprilskämt :)
Cecilia Emanuelsson

2013-04-03 - 15:55:11

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: