Feeling better

Åh gud vart ska jag börja? Kom hem från akuten halv tre igår.. host idag*. 
Det var ingen fraktur i alla fall! I värsta fall en pyttepytteliten spricka, men det trodde inte doktorn. Men jag fick en ordentlig lårkaka och en blödning i låret.. Och en halv blåröd hästsko tatuerad på låret haha. 
Men det känns mycket bättre idag! Så som jag kände igår, den smärtan var hemskt.. Mamma fick köra mig i rullstol in hahaha.. och jag fick med mig ett par kryckor hem, för säkerhetensskull! Men jag mår mycket bättre idag! Så skönt! Kanske kanske kan jag till och med rida imorgon, och vi kommer inte att avanmäla pay n jumpen på söndag, som tur är! Hästtjejer biter ihop!
 

Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp bild på hästskon på ditt ben ? ;)

2013-02-12 - 12:26:25

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: