Frulle

Nu ska jag och Elin käka frukost mu eftersom vi va dötrötta och sov till halv ett, men det gör ju inget om man inte har nån tid att passa på att sova, plus att jag behövde sova eftersom jag snacka med oliver hela natten igår hehe..

Egm jag vet inte riktigt vad Elin gör nu men typ 20 köttbullar och fem kg pomfrits? Help me .....

Ikväll blir det hoppträning hemma ich Elin tar sin ena ponny Caramis med, så det blir najs!

Ses later on :))


Postat av: Felicia K

Hej
Jag tycker verkligen din blogg är den bästa och blir inspererad till 110% verkligen!
Den är verkligen grym och du kan verkligen gå igenom allt från vind till eld.
Du tar upp mycket på bloggen som många andra inte skulle våga ta upp!
DU ÄR BÄST !<3 ps:kan du ta kort på ditt rum ?

2013-02-13 - 17:24:14

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: