Åker till stallet nu!

Yes, sticker till stallet nu.. Ångrat mig, Hasse får bara promeneras idag igen. Fick ont i nacken förut igen. Sen om jag skulle ridit och suttit och spänt mig så skulle det inte blivit ett bra ridpass ändå. I stället får han en promenad och kanske en massage. Den bortskämda hästen haha! 
 
Tar nog en promenix med hästen så både han och jag får röra på fläsket lite, hehe. Blev ju så fint väder helt plötsligt, inte alls som svensk sommar- regn ;)
 
Bild lånad från Emmas blogg - http://emmasstrand.blogg.se/
Från vänster- Emma, Alice, jag, sen ser man Ebba i bakgrunden haha
 
 

Postat av: Anonym

är hasse mindre än amber ?

2013-06-30 - 18:50:33
Postat av: ebba

hahaha, faktiskt är det emma i bakgrunden :p

2013-06-30 - 20:36:08

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: