Hasse

Fått lite kommentarer att jag ska berätta lite om Hasse, så visst :) ! 
Hasse är en hollänsk import och kom till svenneland när han var unghäst.. 3-4-5 tror jag, inte helt 100% (han är född 2002). I passet och på Tdb så står han under sitt hollänska namn Hom- men vem vill skrika Hom när man ropar in hästen från hagen.. Haha, ingen. För mig så är han och kommer alltid vara Hasse. 
Hans stam är okänd och jag vet inte ens vilka hans föräldrar är/var, inte ens hans förra ägare visste det. 
Så helt okänd! Lite fräckt faktiskt.. Men ett minus är att det hade varit roligt och se om han är lik sina föräldrar och var, alltså vilket stall han kommer ifrån. Kanske har dom foton på honom när han var bebis.. Hade varit kul!!
 
Han är tävlad LA och startad i Msv B innan Jonna (förra ägaren) blev 18! Så han är ju inte helt kass på hoppning haha ;) Grymmis! 
 

Postat av: agnes

Fin ponny och din blogg är grym!

2013-03-22 - 20:32:48
Postat av: anonym

Fin bloggis, haft en bra dag? :)

2013-03-22 - 20:33:20
Postat av: Pappa

Där är ju min häst...det var ett tag sedan jag träffade honom!

2013-03-23 - 05:53:44

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: