Huvudsvärkhelvete

Fyfan. Om jag börjar ett inlägg med ett svärord så menar jag det, haha! Verkligen usch! Igår så bloggade jag inte, förlåt.. Men hade fullt upp igår- gick upp vid sju och slutade praktiken vid fem, sedan hämta mamma upp mig och vi åkte raka vägen för att köpa ströpellets till Hasses box. När vi kom fram till stallet (mitt) så lassade vi in allt osv, Alice var nere och red Hasse i ridhuset. Åh, bebis<3 Hade börjat sakna honomrejält efter bara två dagar.. Hehe ;) . 
Men efter att ha mockat grushagar och släppt in hästar i en och en halv timme i blåst som gick i 938109 km/h så blev jag en aning hängig.. Lite huvudvärk och lätt feber kändes det som.. Idag när jag vakna så mådde jag fortfarande inte riktigt bra, tyvärr.. Jag försökte imorse att arbeta.. Men min kropp och huvud klarade inte riktigt av mer än att ha utsläpp och sedan skritta fram och av två hästar. Jag var död efteråt.  Mitt huvud bultade och kroppen var som spagetti. Fan också. Så nu sitter jag här i sängen på rummet och lyssnar på alla klapprande ljud från hovar  och gnägg från hästar nerifrån. Åh , vad sur jag blir.. Ska nog fixa lite tidsinställda nu när jag ändå har tid och så ska jag nog sätta på en film och försöka sova en gång till. Puss hej!
 
/ en sjukling
 
 

Postat av: Elin

Åh krya på dig.. <3
Superblogg!

2013-03-20 - 17:06:12
Postat av: Alice

Krya!
Du ger mig verkligen insperation varje dag! Bästa bloggen!

2013-03-20 - 17:07:28

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: