Pigg som vanligt!

Eller inte.. Fast idag är jag pigg och huvudvärken borta helt! Igår var jag med hela dagen på praoen, men hade lite ont i huvudet i början av dagen men sen försvann det, så det var skönt! Bara att arbeta på sista dagen!
 
Har varit skitkul på praoen, verkligen. Har träffat mycket nytt, trevligt folk och lärt mig så sjukt mycket på bara en vecka! Är jättetacksam för folk folk på stallet som har lärt mig jättemycket! Framför allt Jessica, så sjukt duktig va!! Sedan alla andra som har hjälp mig och Elin och varit med oss under dagarna. Att vi fick rida Jessicas balla dressyrhästar va bara woooow. Alla pyttesmå detaljer man har lärt sig, ger så mycket i hela ridningen, osv. 
Tack för att vi fick komma och praoa, verkligen jättekul!
Ett stort plus till Vena Dressyr Center!
 
Nu ska jag käka frulle!
 

Postat av: Julia

Jättesöt är du! :) Hur har du fixat ditt hår på bilden? Snälla svara i ett inlägg :)<3

2013-03-22 - 20:35:26

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: