Planer inför helgen!

Ska bli skönt med helg, hur kul veckan än har varit, så behöver man slappna av lite också!
Ska i alla fall åka direkt till stallet på ikväll och pussa på Hasse! Saknat bebis!
I alla fall..
 
Lördag; Jag är inte med på lördagens hoppträning, utan ska skritta ut min prins och låta honom sträcka på benen med lite joggning på grusvägarna! Hem och kanske ta en springtur.. Eller egentligen är det ett måste, eftersom jag har ätit så sjuuukt mycket under veckan haha.. Sedan blir det plugg hela kvällen.. Tråkiga grejer måste också göras! Ska be min mattesnille-syster om hjälp ;)
 
Söndag; Ser ungeför likadan ut som lördagen.. Hasse skrittas antagligen ut igen (får se) och jag kommer hem i någolunda tid för att springa och sedan plugga... Råplugga inför ett matteprov på måndag! 
 

Postat av: Din mamma

Sover du nånsin, haha? Hästmänniskor haha.. Hur planerar du allt?

2013-03-22 - 20:31:47
Postat av: Sara - Hold on be strong

Fin bild!!

2013-03-22 - 23:55:37
Blogg/hemsida: http://saraleasofia.blogg.se

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: