Sanningar om mig!

- Är en sjukt dålig förlorare... Blir hur sur som helst! Dock är jag en bra vinnare- jag uppskattar mina "medtävlande" och säger såklart till dom att dom kämpade bra!
 
- Längtar efter sjukt många saker som ska hända nu!
 
- En liten possetiv kommentar kan göra min dag! Stort plus till människor som är trevliga och framåtriktade!
 
- Har kommit över en person och det kan vara ett av det bästa jag gjort haha!
 
- I sommar, då jädrar ska jag bli brun! Ska verkligen flytta in i solstolen ;)
 

Postat av: Linnea

Åh, fina Hasse! :) btw grym bloggare är du! :)

2013-03-22 - 20:30:51
Postat av: Marlene

Var gjärna med på dagens blogg, står hur du ska göra! :) kram

2013-03-22 - 20:49:42
Blogg/hemsida: http://nattstad.se/marl3n3

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: