50 thing's

1. Hur gammal är du? 15
2. Hur gammal känner du dig? 95 just nu.. sjukt trött haha.
3. Vad har du gjort i dag? Vaknat, käkat en halv macka och åkt till skolan
4. Vilken film såg du senast? "The Impossible" , sjukt bra film som handlar om tsunamin 2004. Sann historia.
5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Sommarn gillar jag mest! Sena kvällar med kompisar, tävlingssäsong, härliga uteritter, lov! Samtidigt gillar jag vintern sjukt mycket! Tycker den är så mysig. Varm choklad, mysiga filtar och titta på film med kanske någon man tycker om ;) . Och det är jul (!)
6. Är du besatt av någonting? Hasse, med stora bokstäver! Haha och min ordning i stallet, bland annat. Allt ska ligga exakt som det ska. Tänk om jag var lika petig hemma..
7. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Platsen är mörk och hemsk.. Haha nä men sitter i skolan.
8. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag är en hel månad för tidigt född. Jag är beroende av musik. Jag är extremt lat när jag ska göra något som jag inte tycker om haha..
. När vaknade du i dag? 6.00
10. Vilken är din favorithögtid? Julen och nyår!
11. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? Vakna helt utvilad bredvid någon som betyder mycket. Göra grejer som den dagen skulle vara den sista.
12. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? New York eller hos pappa i Abu Dhabi, LÄTT. 
13. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Vill nån gång återvända till alla ställen jag har varit i! 
14. Hur mår du just nu? Jag mår super!
15. Vad lyssnar du på just nu? Spectrum (say my name)
16. Har du någon gång brutit ett ben? Nej, men fått flera sprickor!
17. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Mjölk, yoghurt, oboy, paprika och godis haha..
18. Vad är du på för humör just nu? Mensattackshumör(lol?) och trött, superkul!
19. Vilka världsdelar har du varit i? Nord Amerika, Asien, Europa.. tror inte jag glömt nån?
20. Snarkar du? Ibland haha!
21. Vilka yrken har du provat på? Inga, men praoat som hästskötare på ett dressyrcentrum.
22. Hur går du helst klädd? Mjukisar, tjockiströja och mystofflor
23. Vilket stjärntecken är du född i? Lejon, raawr
24. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad! Inga surisar.. blä
25. Vad sa du senast? SAAAY MYY NAAAMMMEEE- när jag sjöng på spectrum haha
26. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Svenska, engelska, musik tror jag?
27. Vilken är din favoritaffär? Gillar Tessie, fiorucci o nåra mer!
28. Vad har du i dina fickor? Nada
29. Vad köpte du senast? Skäms att säga detta, men jag köpte chips och choklad till mig och Kristine.
30. Hur många gånger har du flyttat? 5 tror jag?
31. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? MAT haha. Nej, men kniv eller nåt sånt nödvändigt. Rakhyvel också kanske haha..
32. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska, helt klart!
33. Senaste filmen du såg på bio? Don´tremember!
34. Har du blivit sydd någon gång? ja
35. Vad åt du till frukost? En halv macka typ
36. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Levde livet på dagis antagligen
37. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Mamma kom hem till mig med kinamat igår, gjorde min dag haha.
38. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På nattduksbordet
39. Vad var det sista du åt? frukost
40. Är du blyg? Nej, kan jag inte tycka! Är ofta framåt mot människor jag inte känner osv. Lätt att ha att göra med!
41. Vad heter du i andra namn? Emma
42. Har du varit med om en bilolycka? Nej, thank God
43. Vilken är den roligaste träningsformen? En träning för Christian (puuh) eller en go springrunda! Gillar även gym och gymnastik!
44. Har du några husdjur? Kanin, marsvin, katter och häst.
45. Vill du gifta dig? Ja (!!)
46. Var växte dina föräldrar upp? Stenungsund och lite Lidköping tror jag
47. Har du någon gång ringt polisen? Aa
48. Har du svenskt ursprung? Ja.. men utländsk släkt
49. Har du, eller har haft, något smeknamn? Cicci, haha. Pappa har kallat mig Mysak också sen jag var liten.
50. Vilka är dina största svagheter? Kommer inte på något bara så.. Men alla har svagheter!
 
 
 

Postat av: lisa

Hej! Superfin blogg har du och du inspirerar mig mycket :) Hade varit jätte kul om du kunde skriva lite åsiktsinlägg ibland? Typ som vad du tycker om homosexualitet och sånt? Hade varit kul att läsa om!
Kram

2013-11-11 - 20:59:07

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: