Abu Dhabi 2013-2014


 
Den 21 december åker jag om min big is ner till pappa igen i Abu Dhabi. Där kommer vi fira jul och nyår. Shit.. har inte firat jul eller nyår i Sverige på på två år haha.. Förra året var jag ju i Sydkorea hos pappa.
 
Lite tillbakablickar från i somras. Vissa av bilderna är från att vi bilade från Abu Dhabi, genom alla emirat till Muscat, Oman. Så kul var det! Några av dom bästa minnena jag har, har skapats där.
 
Lite utsikt från ett jätte fint hotell i Al Ain. 
 
Lite smått och gott inköp från al ain.
 
En fin Moské med stor plantage ... typ? Utanför Muscat.
 
Lila- orangea vulkanberg i Fujairah
 
 
 
Nästan vid gränsen av Oman.
 
Jätte fint 5 stjärnigt hotell i Fujairah, vid kusten. Vi badade i indiska oceanen där också! Saknar..
 
En liten del av baksidan av hotellet
 
Utanför Dubai, tror jag.. Lite sand? ;)
 
Dubai och världens högsta skyskrapa. Har sett den förut och den kvar ännu haha..
 
 
Här vid denna poolen låg jag mycket haha.. Dock kunde jag bara ligga i solen högst i tio min.. 50 + är inte skönt.. Haha. Det och stranden låg en bit ifrån pappa. Där badade vi i havet också! En dag var det 41+ i vattnet. Inte skönt. Men super fint! Nu när vi åker ner i vinter kommer det inte vara lika brännhett. Kanske bara 35, vilket är skönt!
 
 
Sista bilden är en bild jag tog direkt utanför pappas sovrumsfönster, första dagen.
 
Längtar!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Anonym

Är inte din pappa ganska brun hela tiden då? XD

2013-11-06 - 15:16:53
Postat av: Anonym

varför reser ni så mycket? :) verkar as kul

2013-11-06 - 16:23:38
Postat av: Anonym

vad jobbar han med ? vf reser han/ni så mkt ?

2013-11-06 - 20:56:06
Postat av: bonnie

ååh vad skönt! ska till dubai under jullovet och stanna på atlantis :)

2013-11-06 - 21:25:25
Postat av: Anonym

Vad jobbar din pappa med ? :)

2013-11-07 - 14:36:36

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: