Åsikts inlägg- homosexualitet

Jätte kul för all cred och roligt att du gillar min blogg!
Jo visst kan jag det! Tycker det är roligt med olika åsikter. Kan väl ta och skriva lite om homosexualitet, eftersom du kom med det förslaget!
 
Jag vill bara säga att detta är min helt egna åsikt.
Jag tycker att vem som helst kan få älska vem som helst. Det är helt otroligt gammalmodigt att se ner på folk som är homosexuella. Dom är helt normala och är vilka människor som helst! Jag står helt på deras sida och stöttar dom och jag är helt straight! Känner några som är homosexuella och dom är liksom helt vanliga människor och dessutom mina vänner.
Sen det där med att kalla någon typ hah gay osv.. Asså va? Ska det vara något öknamn? Sjukt ändå. Sen säger även vissa att man inte kan älska samma kön för att man inte kan få barn och att det är onaturligt. Adoptera. Finns hur många barn som helst som behöver en bättre framtid hos en bra familj.
Sen säger vissa troende att Gud inte ser olikt på de homosexuella och att dom är annorlunda. Helt fel. Gud älskar alla var och en. Alla är olika alla. Det står inte nånstans i , i alla fall Bibeln, att Gud ser annorlunda på dom.
 
Det finns massor av öknamn, fördommar och förtryckningar. Kom igen, året är 2013. Dags att tänka till lite va? Det är så himla old school att se ner på detta. Jag är helt på dom homosexuellas sida och jag kan säga med handen på hjärtat att jag är imponerad faktiskt enormt mycket av dom som vågar sticka ut och gå ut med detta officiellt.
 
Kolla denna videon!
 
 
 
 
 

Postat av: anonym

Grymt skrivet! Håller helt med :)

2013-11-13 - 20:25:12
Postat av: anonym

Bra skrivet :) kan du inte göra mer åsiktsinlägg?

2013-11-13 - 20:52:54

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: