Igår

Hej igen!
Bloggade inte alls igår, jag vet. Men kände varken för det plus att jag mer eller mindre glömde av det när jag var med Kristine och i stallet ett bra tag.
Först när vi vaknade så gick vi bort till hennes stall och vi red. Jag red en stor norsvensk(!), EM nästa förfan!
 
Efter det gick vi hem till henne igen och käka oså. Sen åkte vi till mitt stall och red min havremoppe. Först red jag och sen hade jag hade en liten lektion för Kristine och det gick super bra till slut! Dressyrhäst? Sen åkte jag hem och somna på dirren haha..
 
 
Haha.. Upptäckte lite försent att ländtäcket hade krympt i tvätten. Oops.
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Var gärna med på min tävling där man vinner ett par Valfria Carrera Solglasögon eller glasögon. Tävlingen hittar du på min blogg och avslutas IMORGON KVÄLL! IN och delta

2013-11-11 - 00:04:45
Blogg/hemsida: http://mohammedis.se/
Postat av: Anonym

Hej cicci,
Jag har ett riktigt jobbigt problem med min medryttarhäst och det är att jag har svårt att få ner den i form! Snälla kan du göra ett inlägg/videoblogg på hur man kan göra så att han inte gå ner i form i slutet av ridpasset!
Tack i förhand!

2013-11-17 - 19:56:01

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: