Onsdag

Hallå igen
 
Har precis kämpat mig igenom en engelskauppsats, näst sista nationella provet i engelska klart. Skönt. 
 
Efter skolan åker jag och trimmar Hasse. Har även stallet idag.. Suck. Ska ta och rida ett lösgörnade pass och få han så fin som möjligt inför dressyrlektionen imon för Christian. Ska ta och vara i stallet en längre tid idag för att städa och fixa iordning lite. Det är kaos i ett av skåpen och jag får halvt panik varje gång jag öppnar det. Ordning och reda ska det vara i stallet. En annan grej är om det ligger lite kläder på golvet i mitt rum. Det är inte lika farligt hehe. 
 
Ska ta och gå på lektion nu så hörs sen!
 
 
Gammal bild på mig och Linnea i klassrummet haha
 

Postat av: Hanna

Kan du inte göra ett inlägg om din närmsta vänner? Typ äldsta å så? Jättefin blogg, kramis

2014-04-02 - 13:37:50

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: