Saker ni kanske inte riktigt visste om mig

Jag har lejon som stjärntecken, raarw 
--

Jag är väldigt ambitiös.. Ska jag göra en sak så ger jag allt vad jag kan! Hatar även att ge upp, haha!
--

Jag kan snarka jätte högt ibland! Feminint och attraktivt, i know
--

Jag har ett marsvin och en kanin som numera bor hos min syster, där dom stormtrivs! Har även haft två till marsvin som gått bort. Zoo?
--

Jag knäcker mina fingrar jätte ofta! Inte bra och försöker sluta.. Haha
--

Jag spelar fortfarande candy crush haha!
--

Älskar serierna Pretty Little Liars, Game Of Thrones, Gossip Girl och några mer!
-- 

Älskar filmer! Ville bli skådespelerska när jag var liten hehe:)
--

Jag är inte blyg av mig, utan säger oftast vad jag tycker
--

De länder jag varit i är Sverige (såklart), Norge, Danmark, England, USA (new York), Sydkorea, Thailand, Förenta Arab Emiraten (varit i landets alla sju emirat) , Oman och även mellanlandat i Tyskland, Nederländerna, England , Qatar, Finland x antal gånger,  om det räknas haha! xD
--













Postat av: clara

Gud vad fina ögon! (:

2014-09-30 - 19:53:43

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: