Min helg

Hej igen!
Inte varit jätteaktiv det senaste.. Fullt upp på helgen, ni vet... 

I fredags var jag på en 18-årsfest för att en killkompis hade fyllt år. Det var riktigt kul tycker jag! Var jättemycket härligt folk där, och kvällen var riktigt lyckad! 


I lördags så sov jag kanske länge.. La mig väldigt sent dagen innan, hehe.. Tog det lugnt och var sent i stallet och red igenom Alicia, som förresten var jättefin! 
Sedan på kvällen träffade jag min kompis som också är min syssling, Carolina. Vi åt lite godis och tog det för det mesta lugnt och prata. Mys lördag! 

Idag så har det varit lite av en stall-dag haha.. Åkte till stallet vid ett och klippte Alicia som blev så fin så! Det blir sista rankingen för denna säsongen. 
Åkte sedan hem och åt middag och värmde mig lite hemma. 
Sedan, nu ikväll, åkte jag upp och red Alicia. Jag hoppade henne och hon var superfin! Pigg och lite "stoig" , men vi var samspelta i slutet och då hoppade hon fint! Snälla Alice var med och filmade lite! Vill ni ha film?;))



Postat av: Anonym

lägg ut film då!

2015-01-26 - 23:21:32

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: