Hästarna ATM

Alicia och jag hittar varandra mer och mer (hon kom till mig i oktober). Vi har inte kommit ut på så mycket tävlingar än pågrund av olika anledningar... Men trots allt, känner jag inte nån som helst stress under våran utveckling. Vi hoppar liksom 140 språng som ingenting hihi! Men såklart ska vi tävla snart! 
Vi kan nog varandra utan och innan nu i ridningen. Vart våra gränser går, vad vi orkar, samt våra både starka och svaga egenskaper. 
Personligen tycker jag att jag har utvecklats jättebra på Alicia och jag rider bättre än någonsin. Tänk va sessan lärt mig! Och såklart mina grymma tränare och andra vänner. Får även klappa mig själv på axeln för detta :)). 
Säger bara det.. Se upp för oss ;)
 
 
 
Hasse njuter i flocken på lösdriften och trivs riktigt bra med rehabiliteringen. Han har inte varit halt på flera månader nu och nu till våren ska vi försöka få igång honom lite.. Vi får se hur mycket hans ben klarar. 
Hittills har vi bara hållt på med bus och trickträning. Superduktig och lättlärd är han, Han kan nästa stegra helt på kommando nu! :D 
Är så ofta jag kan hos honom... Ibland blir det mer sällan tyvärr, eftersom jag har skolan, Alicia osv.. Det är en jäkla lång väg dit också. Önskar jag kunde träffa min älklingsponny oftare.. 
 
 
Observera fluffpälsen!! Hahaha

  
 
 
 

Postat av: Hanna

hej cecilia! Jag heter hanna och jag älskar din blogg!!!!!!!! du är så coool och dina hästar, dina kompisar är oxå coola. hur blir man känd på instagram som due?? vill oxå ha så många lajks

2015-03-30 - 14:08:01

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: