Två månader senare..

Stort HEEEJ igen! 
 
Som ni märkt har bloggen legat nere i cirka två månader. Först var det pågrund av designbyte, men senare blev det trots allt en liten bloggpaus. Första veckan var  det skönt, eftersom jag har extremt mycket i skolan nu för tiden, men nej... Nu kan jag bara inte hålla fingrarna borta från tangentbordet längre! ;-)
 
Så.. Vart ska vi börja? Massor har hänt, believe me. Krig i stallet, pappa har varit hemma i Sverige, programbyte i skolan (!), fotat ny design, varit med massor av mina vänner, drama hit och dit.. osv.. 
 
 
Vissa saker kan jag ta upp här och vissa inte. Men en sak jag kan ta upp är att jag bytt linje! Från ekonomi till samhäll. Saken är egentligen inte jättestor, men för mig är det självklart det! Ekonomi var verkligen inte min grej.. Not at all- så jag bytte till samhäll. Jag stormtrvis i klassen och lärarna är sååå mycket bättre. Så detta är jag superglad över! 
Och det med stallet... kan jag tyvärr inte skriva om just nu. Men trust me.. Det kommer, vid rätt tillfälle. 
 
Är mer än motiverad till att börja skriva här på bloggen igen! Förresten vad tycker ni om den nya designen? FInns några detaljer kvar som jag vill fixa.. Men det kommer! 
 
 
 
 
 

Postat av: Lisa :)))

Åh va kul!! äntligen din blogg är bäst:D

2015-03-29 - 23:38:03

Namn:

E-postadress: (Obligatorisk & osynlig)


Blogg/hemsida:


Kommentar: